Szanowni Goście,
czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.
Dyrekcja HOTELU NAD CZERNICĄ ***
- Każdy opuszczany przez Gościa pokój przed przyjęciem kolejnego oraz podczas rutynowego sprzątania dezynfekowany jest specjalistycznymi, certyfikowanymi preparatami. W pokojach dezynfekowane są wszystkie urządzenia, meble, klamki, armatury, poręcze, piloty tv, telefony, czajniki i inne urządzenia. Każdy pokój jest wietrzony, prosimy przed opuszczaniem pokoju pozostawić uchylone okno. Zmianie uległa procedura sprzątania pokoi podczas pobytu. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
- Możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji hotelu.
- Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
- Z windy hotelowej prosimy korzystać tylko w razie pilnej potrzeby, pod warunkiem ograniczonej ilości osób w środku (maksymalnie 2 osoby).
- Z recepcją prosimy kontaktować się najlepiej telefonicznie dzwoniąc pod numer 500 z telefonu hotelowego. Staramy się ograniczyć bezpośredni kontakt z recepcją do minimum
- Śniadania serwowane są w restauracji w godzinach: 07:00 do 10:00.
- Restauracja Studio2000 czynna jest codziennie. Menu restauracji dostępne jest w restauracji, we wszystkich pokojach, oraz na stronie internetowej restauracji: www.studio2000.eu ponadto dodatkowo dostępne są oferty dnia „szef kuchni poleca”. Restauracja serwuje dania regionalne i polskie, Serdecznie Zapraszamy.
- Hotel posiada w ofercie usługę Room Service, przy indywidualnych zamówieniach do pokoju doliczana jest opłata serwisowa w wysokości 10zł. Celem zgłoszenia zamówienia prosimy dzwonić pod nr 555 restauracja lub 500 recepcja.
- Apteczka pierwszej pomocy do Państwa dyspozycji znajduje się w recepcji hotelu.
- Gotówkę lub przedmioty wartościowe można zdeponować bezpłatnie w recepcji hotelu.
- W przypadku ogłoszenia alarmu pożarowego prosimy o opuszczanie pokoju i udanie się w kierunku klatek ewakuacyjnych zgodnie z planem ewakuacyjnym znajdującym się w pokoju przy drzwiach.
- Windy w czasie pożaru są unieruchomione.
- Aby uruchomić elektryczność w pokoju należy włożyć kartę ( klucz ) od pokoju do włącznika prądu. Przed wyjściem z pokoju należy zabrać kartę ( klucz ) ze sobą.
- Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego prosimy o nieużywanie grzałek, własnych żelazek i innych urządzeń elektrycznych nie wchodzących w skład wyposażenia pokoju.
- W celu uruchomienia klimatyzacji w pokoju należy pozamykać wszystkie drzwi i okna oraz włączyć przycisk „ON” na panelu sterującym.
- W okresie grzewczym ogrzewanie w grzejnikach włącza się zdalnie, samodzielnie prosimy nie dotykać głowic grzejników, celem ustawienia temperatury prosimy o kontakt z recepcją dzwoniąc pod nr 500.
- Internet poprzez wifi jest dostępny na terenie całego hotelu. Dostęp do sieci z pokoi jest zabezpieczony hasłem: CzernicaHotel
- Pełna wersja regulaminu hotelu, informacja o danych osobowych, regulamin strefy WELLNESS znajdują się na naszej stronie internetowej: www.hotelnadczernica.pl, w recepcji Hotelu oraz w teczkach, które znajdują się w pokojach.
Życzymy miłego i bezpiecznego pobytu w naszym hotelu
Dyrekcja HOTELU NAD CZERNICĄ ***